عشق سوخته
عشق سوخته

دیشب داغون بودم بد جووووووووووووووووووووووووور به هم ریخته بودم چیزی نمونده بود قولم و بشکنم دست به هر کاری زدم که اینکارو  نکنم و بالاخره موفق شدم قولم رو نشکستمممممممممممممممممممممم

خیلی سخت بود اما پای قولم موندم

و نتیجشم دیدم واییییییییییییییییییییییییییییی خدای من شیرین ترین نماز صبحی بود که خونده بودم عالی بود غیر قابل  وصف با یک آرامشی بیدار شدم یا بهتر بگم با یک آرامشی بیدارم کردن که تا به حال تجربه نکرده بودم برای اولین بار بود که گفتم خدایا نمی شد نماز صبح از 2 رکعت بیشتر باشه؟نمیشد 4-5 رکعتیش می کردی

اصلا دلم نمی خاست جا نمازم و جمع کنم

وقتی دیدم واسه نماز صبح بیدارم کرده اشک زوق تو چشمام جمع شده بود

خدایا ازت ممنوننننننننننننننننننننننم

 عزیزم ممنونم که بهم آرامش دادی

 خیلیییییییییییییییییییییییییی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 30 مهر 1389برچسب:, توسط Dr.الهه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.